شرایط گارانتی
شرایط گارنتی تجهزات شبکه سیسکو سل
- قبل از عودت کالا به سیسکو سل ابتدا فرم عودت کالا را تکمیل، ارسال و شماره پیگیری را دریافت نمایید.
- هیچ گونه خدمات و پاسخگویی در خصوص کالاهایی که فاقد شماره پیگیری باشند ارائه نخواهد شد.
- فرم عودت کالا باید بطور کامل و صحیح تکمیل شود و به فرمهای ناقص شماره پیگیری اختصاص داده نمیشود.
- شماره پیگیری حداکثر بعد از ۲ روز کاری اعلام خواهد شد.
- کلیه هزینههای ارسال اجناس بر عهده مشتری میباشد و باید قبل از ارسال پرداخت شود.
- هیچ گونه خدماتی به کالاهایی که فاقد بسته بندی مناسب باشند ارائه نخواهد شد.
- هر گونه اقدام به تعمیر توسط مشتریان باعث ابطال گارانتی میگردد. ضمنا کالاهایی که علت خرابی آنها آسیب ظاهری، آب خوردگی، ضربه خوردگی، نوسانات برق، عدم دقت و اشکال در نصب تشخیص داده شود مشمول گارانتی نخواهند بود.
- تاریخ شروع گارانتی از تاریخ صدور فاکتور خواهد بود و کالای تعمیری باید قبل از اتمام تاریخ گارانتی به شرکت تحویل داده شده باشد.
- کالای تعمیری که مطابق گزارش تکنسینهای سیسکو سل “بدون اشکال ” گزارش شوند مشمول هزینه خواهند شد.
- درج عباراتی از قبیل “خراب است” یا “کار نمیکند” در فرم عودت کالا به هیچ عنوان پذیرفته نمیباشد و اشکال دستگاهها باید بطور دقیق بیان شود.
- کلیه هزینههای تعمیرات دستگاههای فاقد گارانتی قبل از تحویل باید تسویه گردد.
- مرجوع کردن کالا شامل هزینه انبارداری مجدد خواهد شد و کالاهایی که بعد از مدت ۳۰ روز از تاریخ فاکتور مرجوع شوند پس گرفته نخواهند شد.
- کالای مرجوعی باید در بسته بندی اصلی و در شرایط ظاهری اولیه زمان فروش و به همراه کلیه متعلقات ارسال گردد. ارجاع کالا تنها در صورت تایید واحد فروش امکانپذیر می باشد.
- سیسکو سل ۱۰ سال خدمات پشتیبانی کلیه محصولات خود را پس از اتمام دوره گارانتی تعهد مینماید.
آخرین دیدگاهها