خدمات ویژه ما

گارانتی شرکت سیسکو سل

سرعت پاسخ گویی بالا

سیسکو سل در کمترین زمان ممکن علت خرابی دستگاه و زمان تعمییر دستگاه را به شما اعلام مینماید . در بعضی موارد زیر ۲۴ ساعت کاری !

استفاده از قطعات اصلی

سیسکو سل برای تعمییرات دستگاه های سیسکو و آی پی فون از قطعات اصلی و کاملا اورجنیال استفاده می نمایید .

ثبت نام و درخواست گارانتی

از قسمت تماس با ما میتوانید برای ثبت نام و فعال سازی گارانتی خود به صورت تلفنی یا پر کردن فرم تماس اقدام نمایید .

امکان استفاده ازپیگیری آنلاین

در صورتی که دستگاه شما نیاز به گارانتی داشته باشد میتوانید که در وب سایت ثبت نام نمایید و به صورت آنلاین مراحل کار خود را \یگیری نمایید .

دستگاه های دارای پلمپ گارانتی

دستگاه های در حال تعمیر در گارانتی

افراد مشتاق برای استفاده از گارانتی

شرایط گارانتی

شرایط گارنتی تجهزات شبکه سیسکو سل

  • قبل از عودت کالا به سیسکو سل ابتدا فرم عودت کالا را تکمیل، ارسال و شماره پیگیری را دریافت نمایید.
  • هیچ گونه خدمات و پاسخگویی در خصوص کالاهایی که فاقد شماره پیگیری باشند ارائه نخواهد شد.
  • فرم عودت کالا باید بطور کامل و صحیح تکمیل شود و به فرم‌های ناقص شماره پیگیری اختصاص داده نمی‌شود.
  • شماره پیگیری حداکثر بعد از ۲ روز کاری اعلام خواهد شد.
  • کلیه هزینه‌های ارسال اجناس بر عهده مشتری می‌باشد و باید قبل از ارسال پرداخت شود.
  • هیچ گونه خدماتی به کالاهایی که فاقد بسته بندی مناسب باشند ارائه نخواهد شد.
  • هر گونه اقدام به تعمیر توسط مشتریان باعث ابطال گارانتی می‌گردد. ضمنا کالاهایی که علت خرابی آنها آسیب ظاهری، آب خوردگی، ضربه خوردگی، نوسانات برق، عدم دقت و اشکال در نصب تشخیص داده شود مشمول گارانتی نخواهند بود.
  • تاریخ شروع گارانتی از تاریخ صدور فاکتور خواهد بود و کالای تعمیری باید قبل از اتمام تاریخ گارانتی به شرکت تحویل داده شده باشد.
  • کالای تعمیری که مطابق گزارش تکنسین‌های سیسکو سل “بدون اشکال ” گزارش شوند مشمول هزینه خواهند شد.
  • درج عباراتی از قبیل “خراب است” یا “کار نمی‌کند” در فرم عودت کالا به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌باشد و اشکال دستگاه‌ها باید بطور دقیق بیان شود.
  • کلیه هزینه‌های تعمیرات دستگاه‌های فاقد گارانتی قبل از تحویل باید تسویه گردد.
  • مرجوع کردن کالا شامل هزینه انبارداری مجدد خواهد شد و کالاهایی که بعد از مدت ۳۰ روز از تاریخ فاکتور مرجوع شوند پس گرفته نخواهند شد.
  • کالای مرجوعی باید در بسته بندی اصلی و در شرایط ظاهری اولیه زمان فروش و به همراه کلیه متعلقات ارسال گردد. ارجاع کالا تنها در صورت تایید واحد فروش امکانپذیر می باشد.
  • سیسکو سل ۱۰ سال خدمات پشتیبانی کلیه محصولات خود را پس از اتمام دوره گارانتی تعهد مینماید.

آخرین دیدگاه‌ها

    بایگانی‌ها